Dünyanın hər yerində yol təmiri, tikintisi zamanı narahatlıq yaranır, hərəkətin intensivliyinə maneələr olur. Milli Məclisdə, sosial şəbəkələrdə bu haqda elə danışılır ki, sanki belə hal təkcə Azərbaycanda yaşanır. Bəs Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyi bu işləri nə zaman görsün? Yaxşı olardı, tənqidçilər bu sualları cavablandırsın.
İşləri qəlizləşdirən əsas amil son günlərdə qəfildən havaların kəskin istiləşməsidir. Məsələ burasındadır ki, bu kimi təmir işləri, özü də şəhərin intensiv hərəkət olan hissəsində bir neçə ay əvvəldən planlaşdırılır, Yol Hərəkəti Təhlükəsizlik komissiyasına daxil olan bütün qurumlarla məsləhətləşib razılaşdırıldıqdan sonra həyata keçirilir. Yəni insanları narahat edən kəskin isti havanı bir neçə ay əvvəldən proqnozlaşdırmaq qeyri-mümkündür.
Digər tərəfdən, hamı yolda qalan sürücü və sərnişinlərin isti havadan çəkdikləri əziyyətdən danışır. Amma bu isti havada qaynar asfalt işlərini həyata keçirən yol işçilərini yada salan yoxdur. O işçilər də istərdilər ki, yolu havanın daha sərin vaxtlarında təmir etsinlər, lakin sərin aylarda məktəblər tətildən qayıdır. Bu baxımdan, təmirin məhz indi həyata keçirilməsi məcburiyyətdən irəli gələn bir qərardır.
Unutmaq lazım deyil ki, son illərdə Azərbaycanda avtomobil yollarının tikintisi, təmiri və yenidənqurulması istiqamətində çox böyük işlər görülüb. Ölkənin bütün əsas magistral yolları ən müasir standartlara uyğun səviyyədə yenidən qurulub. Hazırda kəndlər, qəsəbələrarası yolların təmiri istiqamətində böyük işlər aparılır.
Bakı şəhərində çoxsaylı yeni yollar inşa edilib, bütün paytaxt yolları təmir olunub. Təsadüfi deyil ki, Azərbaycan yolların keyfiyyətinə görə dünya reytinqində 36-cı yerdə qərarlaşıb. Bu, Dünya İqtisadi Forumunun ekspertləri tərəfindən hazırlanmış hesabatda əksini tapıb.
Hesabatda region ölkələrindən Türkiyə 30-cu, İran-71-ci, Gürcüstan 82-ci, Ermənistan 85-ci, Rusiya 114-cü pillədə qərarlaşıb. Azərbaycan yolların keyfiyyəti baxımından MDB ölkələri arasında birinci olub.
Bir zamanlar İran yollarının keyfiyyətindən bəhs edirdiksə, bu gün fəxrlə Azərbaycan yollarının yüksək keyfiyyətindən, müasir standartlara tam uyğun çəkilməsindən danışa bilərik.
Yol infrastrukturunun müasir tələblərə cavab verməsi hər bir ölkədə iqtisadiyyatın, turizmin inkişafı üçün ən mühüm şərtlərdən biri sayılır. Bu gün ölkənin bütün turizm bölgələri yeni avtomobil yolları ilə tam əhatə olunub.
Aydın məsələdir ki, müasir standartlara uyğun yolların çəkilməsi, təmiri əziyyət tələb edən işdir. Əlbəttə, bu əziyyətin əsas hissəsi bu işləri həyata keçirən şəxslərin üzərinə düşür. Cəmiyyət olaraq biz də təmir-tikinti işləri aparılan yollarda məhdudiyyətlərin qoyulmasından əziyyət çəkirik. Lakin keyfiyyətli yolla hərəkət etmək istəyiriksə, bir neçə günlük əziyyətə dözməyi də bacarmalıyıq. Yolu təmir edənləri tənqid etməkdənsə, işlərində uğurlar arzulayıb, təmiri vaxtında başa çatdırmalarını istəsək daha yaxşı olmazmı?
Sonda bir mühüm xatırlatma. Binəqədi şosesində yenidənqurma və təmir işləri aparılanda da sosial şəbəkələrdə narazılıq edilirdi. Amma hazırda kiminsə yadına o yol çəkilərkən müvəqqəti narahatlıq düşmür. Binəqədi şosesindən rahat istifadə edib, mənzil başına çatırıq.
Yəqin Bakı-Quba-Rusiya Federasiyası yolunda da təmir işləri bitdikdən sonra görülən işlərə baxıb razılıq edəcəyik.