"Cənubi Qafqaz Şərqdən Qərbə və Cənubdan Şimala gedən ticarət yollarının kəsişdiyi Avrasiya üçün strateji nəqliyyat qovşağıdır".
"Unikal" xəbər verir ki, bunu Rusiya Xarici İşlər Nazirliyinin İnformasiya və Mətbuat Departamentinin rəis müavini İvan Neçayev deyib.
Onun sözlərinə görə, dünya çoxqütblü qurğunun formalaşmasında çətin mərhələdən keçir.
“Bu, xüsusən də iqtisadi gücün dağılmasında və Qərbin siyasi qərar qəbuletmə mərkəzlərinin güclənməsində özünü göstərir. Dünya iqtisadi fəaliyyətinin diqqəti artıq Asiya-Sakit okean regionuna yönəlib. Bütün beynəlxalq münasibətlər sisteminin çoxqütblü dünya düzəninin reallıqlarına uyğunlaşdırılmasına açıq tələb var. Qlobal yenidən strukturlaşma gəlir. Əgər biz inqilabi sarsıntılar istəmiriksə, bu prosesi təşviq etmək ümumi maraqlara uyğundur. Belə şəraitdə Rusiyanın Böyük Avrasiya Tərəfdaşlığı ilə bağlı təşəbbüsü xüsusi məna kəsb edir. Qlobal iqtisadi böhrana səbəb olan Qərb ölkələrinin absurd sanksiya siyasəti qitə dövlətlərinin əməkdaşlığı gücləndirmək marağına təkan verir.
Böyük Avrasiyadan danışarkən biz ilk növbədə kontinental inteqrasiya konturunun formalaşmasını nəzərdə tuturuq. Avrasiyada mövcud olan çoxtərəfli strukturlara, azad ticarət zonaları haqqında sazişlərə əsaslana bilər.Böyük Avrasiya Tərəfdaşlığının yaradılması prosesində ən fəal iştirak edən Rusiyadır. EAEU-nun inkişaf planlarının və Çinin "Bir kəmər, bir yol" təşəbbüsünün cütləşdirilməsi üzərində işləyir. Biz Trans-Sibir və Baykal-Amur dəmir yollarını sürətlə modernləşdirir və ötürmə qabiliyyətini artırır, Şimal-Cənub və Avropa-Qərbi Çin beynəlxalq nəqliyyat dəhlizlərini qururuq, Xəzər regionunun nəqliyyat və logistika infrastrukturunu inkişaf etdiririk. Bu, gələcək Böyük Avrasiyanın infrastruktur çərçivəsini təşkil edəcək.
Cənubi Qafqaz Şərqdən Qərbə və Cənubdan Şimala gedən ticarət yollarının kəsişdiyi Avrasiya üçün strateji nəqliyyat qovşağıdır. Təbii ki, birgə logistika layihələrinin həyata keçirilməsi, o cümlədən Şimal-Cənub dəhlizinin gələcək inkişafı böyük əhəmiyyət kəsb edir. Onu mümkün qədər tez işə salmaq üçün biz Ermənistan və Azərbaycan tərəflərinin regionda bütün nəqliyyat və iqtisadi kommunikasiyaların qarşısının alınması istiqamətində səylərini alqışlayırıq. Keçən il xüsusi platforma - “3+3” məsləhətçi regional platforması yaradılıb, onun çərçivəsində bütün bu məsələlər də müzakirə olunur. Kommunikasiyanın inkişafı Xəzəryanı dövlətlər arasında nəqliyyat sahəsində əməkdaşlıq haqqında keçən il qüvvəyə minmiş sazişə töhfə verəcək. Onun həyata keçirilməsi Xəzər dənizi regionunun böyük beynəlxalq logistika mərkəzinə çevrilməsinə yönəlib. Biz Cənubi Qafqaz dövlətləri ilə əməkdaşlığa həmişə üstünlük vermişik. Bizi ümumi tarix və çoxşaxəli iqtisadi əlaqələr birləşdirir”.
Gültəkin Ələsgər