“QBS Consulting” MMC abonentlər arasında 104/185 Çağrı mərkəzinin fəaliyyəti ilə bağlı sorğu keçirib.
"Unikal" xəbər verir ki, sorğuda iştirak edən vətəndaşlar əsasən Çağrı mərkəzində xidmət göstərən əməkdaşların problemin həllinə reaksiyası, operativliyi, problemin həlli üçün yönləndirmələri və əməkdaşlar tərəfindən əks əlaqənin yaradılması istiqamətində fəaliyyətlərini qiymətləndiriblər.
Göstərilən diaqramlarda Bakı şəhəri və regionlarda Çağrı mərkəzinin fəaliyyəti ilə bağlı keçirilən sorğunun nəticələri ilə tanış ola bilərsiniz. Həmin diaqramlarda abonentlərin həm razı, həm də narazı qaldığı məsələlər öz əksini tapıb.