"TuranBank" ASC

Ofis Meneceri

Son tarix 29 iyun 2025 - Müraciət et

İşin təsviri:

- Görüşlərin təyini və təşkili;

- Qonaqların qarşılanması və qeydiyyatı;

- Gündəlik  və həftəlik iclasların təşkili;

- Kargüzarlıq işlərinin icrası;

- Elektron poçta daxil olan e-maillərin aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi və ya cavablandırılması;

- Daxil olan və göndərilməli olan məktubların imzalanmadan öncə yoxlanılması və qeydiyyatının aparılması;

- Bankın digər struktur bölmələri ilə qarşılıqlı fəaliyyət göstərmək.

Namizədə olan tələblər: 

- Ali təhsil; 

- Azərbaycan dilində səlis nitq və ünsiyyət bacarığı (Rus və İngilis dili biliyi əlavə üstünlükdür) ;

- Microsoft Office proqramlarında (Word və MS Exell) sərbəst işləmək bacarığı;

- Ofis avadanlıqları ilə tam sərbəst işləmək bacarığı (printer, scan);

- Komandada işləmək bacarığı;

- Dürüstlük və operativlik;

- Məsuliyyətlilik və diqqətlilik;

- Şəffaflıq və korporativ davranış qaydalarına riayət etmək;

- Sənədlərlə düzgün işləmə bacarığı.

Biz sizə nə təklif edirik?

- Karyera inkişafı üçün əlverişli mühit;

- Peşəkar kollektivdə çalışmağın üstünlüyü;

- Yüksək komanda ruhunda əməkdaşlıq.

Vakansiyaya Müraciət Et düyməsində qeyd olunan "TuranBank" ASC-nin “İşə Qəbul Portalı”nda link-ə keçərək müraciət edə bilərsiniz.