Səhiyyə

Statistik rəqəmlərə nəzər salsaq, qeyd etmək olar ki, 2015-ci ilin keçən dövrü ərzində "Qaynar xətt" və "Elektron Səhiyyə" xidmətlərinə 28 mindən artıq müraciət daxil olub.

Səhiyyə Nazirliyinin mətbuat xidmətindən verilən məlumata görə, müraciətlərin yalnız 13%-ni səhiyyə müəssisəsələrinin bu və ya digər əməkdaşının göstərdiyi xidmət səviyyəsindən şikayət təşkil edib. İstənilən halda müraciətlər diqqətlə təhlil olunur, ətraflı araşdırmalar aparılır və zərurət olduqda tibb işçisi barəsində ciddi tədbirlər görülür. Vətəndaş müraciətləri əsasında aparılmış yoxlamalar nəticəsində 2015-ci il ərzində səhiyyə sistemində çalışan 52 şəxs barədə qəti məsuliyyət tədbirləri görülüb.
"Qaynar xətt" xidmətinə müxtəlif səpkidə müraciətlər daxil olur. Misal üçün, həkim resepti əsasında yazılmış istənilən dərman preparatının imtiyazlı qruplara daxil olduğunu bildirir.
Araşdırmadan sonra bunun yanlış olduğu üzə çıxır. Belə olan halda vətəndaşa dövlət tərəfindən təsdiq olunmuş və Səhiyyə Nazirliyinin rəsmi internet saytında yerləşdirilmiş müvafiq siyahı barədə zəruri məlumat verilir. Yaxud da "Qaynar xətt" xidmətinə müraciət edib aptek müəssisələrinin fəaliyyətinə xüsusi razılıq (lisenziya) üçün sənədlər toplusunu soruşurlar.
Bəzən də sadəcə olaraq "Qaynar xətt"ə zəng edib təşəkkürlərini bildirirlər. "Qaynar xətt" və "Elektron Səhiyyə"xidmətlərinə müalicə məqsədi ilə xarici dövlətlərə müəyyən vəsait sərf edib səfər etmiş daha sonra uğursuz nəticələrlə müraciət edənlərdə az deyil. Bu hallarda fəsadlaşma baş verməsinə baxmayaraq "Qaynar xətt" xidmətinin əməkdaşları müraciət edən şəxsləri Səhiyyə Nazirliyinin baş mütəxəssisləri ilə əlaqələndirir, zəruri müalicənin təyin olunmasını təmin edirlər.
Sevindirici haldır ki, əvvəlki illərlə müqayisədə xaricdə müalicə üçün müraciətlərin sayı xeyli azalıb. Mahiyyətindən asılı olmayaraq hər bir müraciət sonunadək nəzarət saxlanılır. Vətəndaş tibb müəssisəsi və ya hər hansı quruma yönləndirilmiş müraciətinin həlli barəsində Səhiyyə Nazirliyinə rəsmi məlumat verməyə borcludur. "Qaynar xətt" və "Elektron Səhiyyə" xidmətlərinə müraciətlər Səhiyyə Nazirliyinin rəhbərliyinin ciddi nəzarəti altındadır. Belə ki, zənglər dövrlər üzrə təhlil olunur, regionlar və sahələr üzrə məlumatlar hazırlanır və Səhiyyə Nazirliyinin rəhbərliyinə təqdim olunur.
Müşahidələrə görə, vətəndaş müraciətləri sırasında səhiyyə müəssisələrinin fəaliyyətinə dair məlumat, yeni yaşayış yeri üzrə poliklinikada qeydiyyat, tibbi arayışın alınması və s. bu kimi müraciətlər üstünlük təşkil edir.
Bəzi hallarda vətəndaşlar səhiyyə müəssisəsələrinin bu və ya digər əməkdaşının göstərdiyi xidmət səviyyəsinin qənaətbəxş olmaması barədə də məlumat verirlər. Belə olan halda "Qaynar xətt"in əməkdaşları dərhal səhiyyə müəssisəsi ilə əlaqə saxlayır vətəndaşın müraciəti barədə məlumat verir, məsələni araşdırır.
Əksər hallarda vətəndaşlar səhiyyə müəssisələrinin fəaliyyət proseduru, qaydalar barədə məlumatsız olduqları aşkar edilir və müraciət qısa müddət ərzində həll edilir. Ehtiyac olduqda müraciətin dəqiqləşdirilməsi məqsədi ilə xüsusi komissiya yaradılır yaxud da aidiyyəti üzrə digər dövlət qurumlarının tabeliyində olan müəssisələrə yönəldilir. Səhiyyə Nazirliyinin "Qaynar xətt" və "Elektron Səhiyyə"xidmətinə daxil olan hər bir vətəndaş müraciəti ilk zəng daxil olduğu andan, məsələ həll edilənədək nəzarətdə saxlanılır və öz həllini tapır.
Qeyd etmək lazımdır ki, hazırda "qaynar xətt"in fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi üzərində işlər gedir, təkliflər hazırlanır. Nəzərə almaq lazımdır ki, "qaynar xətt" xidmətinə kifayət qədər çox müraciət daxil olur. Vətəndaşların zəng növbəsində dayanmaması üçün xüsusi proqram təminatının istifadəyə verilməsi nəzərdə tutulub. Yenilik tətbiq edildikdən sonra 9103 nömrəsinə zəng etmiş, lakin əlaqə yarada bilməyən vətəndaşa "qaynar xətt" xidmətinin əməkdaşı tərəfindən təkrar zəng ediləcək. Beləliklə, müraciətin həll olunması məqsədi ilə bütün zəruri addımlar atılacaq.
Aytən