Böyük Britaniyanın "The Times" qəzeti "Azərbaycan Hava Yolları"na məxsus təyyarənin Aktau yaxınlığında qəzaya uğramasının təfərrüatlarını və versiyalarını dərc edib.

"Unikal" xəbər verir ki, nəşrin məlumatına görə,  pilotlar bütün uçuş idarəetmə sistemlərini itirdikdən sonra təyyarəni yalnız mühərrik gücü ilə idarə edərək, təcili eniş etməyə çalışarkən ciddi çətinliklərlə üzləşiblər. Dağıntılar təyyarənin arxa hissəsini zədələyərək, qanadları və quyruq səthlərini idarə edən hər üç hidravlik sistemi dayandırıb.

Qəzet yazır ki, pilotlar əvvəlcə quş vurması hesab edilən “toqquşma”dan da danışıblar.

"Hadisədən bir neçə dəqiqə əvvəl ekipaj GPS naviqasiyasında nasazlıq barədə məlumat verib və radarla izləmə tələb edib. İnternetdə dərc edilən rus dilində yazılan stenoqramı yoxlamaq mümkün olmayıb, lakin o, Azərbaycan və Qazaxıstanın hesabatlarına uyğun gəlir. Toqquşmadan 7 dəqiqə sonra pilotun sözlərinə görə "Hidravlika sıradan çıxıb"". 

Nəşrin məlumatına görə, ekipaj əvvəlcə Qafqazda Mineralnıye Vodıya, daha sonra sahildə Mahaçqalaya yollanmağa çalışıb, lakin onlara hava şəraitinin bu yerlərdə eniş etməyə imkan vermədiyi bildirilib. Danışıqların stenoqramı bu məqamda kəsilib, lakin naməlum səbəbdən pilotlara Xəzər dənizinin əks sahilində, xeyli aralıda yerləşən Aktauya getmələri tapşırılıb. Təyyarə yenidən Aktau ərazisində aviadispetçerlərin radarında görünəndə onun uçuşu qeyri-sabit olub.

Enişdən əvvəl videogörüntülərdə təyyarənin quyruğunun üfüqi stabilizatoruna ziyan dəyib. Nəşr qeyd edir ki, təyyarə hər iki eniş cəhdi zamanı dolama “fuqoid” trayektoriyasını izləyib. Bu, ekipajın yalnız mühərrik gücündən istifadə edərək idarə etmək üçün mübarizə apardığını göstərir.

Bənzər idarəetmə üsulu 1989-cu ildə "United Airlines" 232 saylı Uçuşun ekipajı tərəfindən, Ayova ştatının Sioux City yaxınlığında tam hidravlik nasazlığı olan DC-10 təyyarəsi də qəzaya düşəndə istifadə edilmişdir. Hadisədən sonra təyyarədə olan 296 nəfərdən 184-ü sağ qalıb.

"Deyəsən, azərbaycanlı pilotlar da eyni şeyi etməyə çalışıblar... Videodan görünür ki, heç bir hidravlika yox idi və spoylerlər açılmayıb”, - amerikalı aviasiya pilotu və aviasiya eksperti Xuan Braun bildirib.

Onun sözlərinə görə, sübutlar "Embraer-190" təyyarəsinin yaxınlığında yaxınlıq qoruyucusu olan zenit raketinin partlamasına dəlalət edir.

"Videoda şaquli quyruğun sol tərəfinin və sol liftin zədələnməsi göstərilir... Bu, mühüm elektrik və hidravlik xətlərə təsir göstərə bilərdi", - o deyib.

Onun sözlərinə görə, oksigen maskalarının atılması kabinənin təzyiqinin azaldığını göstərir, qismən cırılmış xilasedici jilet və enişdən əvvəl sərnişinlərin xəsarət aldığını göstərən şəkillər kabinəyə qəlpələrin girdiyini təsdiqləyib.

Fransanın hava qəzasını araşdıran BEA agentliyinin keçmiş rəsmisi Jerar Leqaffre bildirib ki, təyyarənin qalıqlarında çoxlu qəlpə var.

Fransa Hərbi Hava Qüvvələrinin keçmiş pilotu və müdafiə məsləhətçisi Ksavye Tutelman isə əminliklə bildirir ki, Azərbaycan təyyarəsi raketlə vurulub.

"Quyruğa zərbələr raket qəlpələri üçün xarakterikdir... Təyyarənin niyə daha uçmağa davam edə bilmədiyini başa düşə bilərsiniz", - o əlavə edib.

Gülayə Mecid