Fərahim Qasımov aylıq kredit borcunu ödəmə terminalı vasitəsi ilə qaytarıb. Amma bir neçə gün sonra bankdan kreditin gecikdirilməsi ilə bağlı zəng gəlib.
Unikal.org Xezerxeber-ə istinadən xəbər verir ki, hadisə elektron xidmətlər vasitəsilə ödəmələrin həyata keçirilməsi prosedurunu aktuallaşdırır. Problemin yaşadığı şirkətin nümayəndəsi deyir ki, bank əməliyyatları zamanı istənilən məbləğ dərhal müştərinin hesabına yatırılır. Hansısa problem yarananda 24 saat ərzində öz həllini tapır.
Konkret bu müştərinin şikayətinə gəldikdə isə, şirkət nümayəndəsi bunun texniki problemlərdən qaynaqlandığını deyir.
Gecikdirməyə görə bankın sorğuya müsbət cavab verib-verməyəcəyi bilinmir. Onda sual yaranır ki, bank müsbət rəy bildirməsə müştəri ondan asılı olmayan səbəblərə görə əsas borcun üzərinə gələn faizləri ödəməlidirmi.
Mövzu ilə bağlı daha ətraflı mövzunu təqdim edirik: