"Facebook şirkəti tərəfindən yeni təqdim edilən "Watch xidməti "YouTubeun analoqu olacaq.

Unikal.org ICTnews-a istinadən xəbər verir ki, "Facebook sözügedən servisi ciddi inkişaf etdirmək və televiziya ilə rəqabət aparmaq niyyətindədir.

"Facebook Watch servisi istifadəçilərə şirkətin öz pulu hesabına yaradılacaq eksklüziv məzmun təqdim edir. Həm müəyyən verilişlərə, həm də bütün hazırlanan çarxlara abunə əlçatan olacaq. Bundan başqa, gənc müəlliflər yeni auditoriya cəlb edə və öz məhsulunu inkişaf etdirə, cəmiyyətlər yarada və çarxlardan pul qazana biləcəklər.

Bü gündən etibarən yeni xidmət ABŞ-da məhdud sayda istifadəçilər üçün əlçatandır və gələcəkdə bütün dünya üçün əlçatan olacaq.

İnternetdə yüksək rəqabətli olan video bazarı "Facebook üçün yeni gəlir mənbəyi olacaq. Eksklüziv partnyorlar reklamdan əldə edilən gəlirin 55%-ni alacaqlar.

Artıq şirkət "Vox Media, "BuzzFeed, "ATTN, "Group Nine Media və başqaları ilə əməkdaşlıq etməyə başlayıb. Yeni xidmət üçün "National Geographicin verilişləri, qadın milli basketbol assosiasiyasının çarxları, amerika beysbol liqasının oyunları və valideynlər üçün şou hazırdır.

"Facebook şirkəti yeni xidmətini istifadəyə verməklə yalnız "YouTube ilə deyil, həm də "Netflix, "Disney və başqa genişmiqyaslı platformalarla rəqabət aparmalı olacaq.