Menyusuna qatdığı yeni bir məhsulu tanıtmaq üçün maraqlı bir reklam kampaniyası başladan restoran şəbəkəsi hər kəsdə maraq doğurub.
Unikal.org xəbər verir ki, ABŞ daxilində 159 şöbəsi olan "BJ-™S Restaurant & Brewhouse adlı restoranlar şəbəkəsi marketinq strategiyası üzrə maraqlı bir üsula əl atıb.
Menyusuna -˜quinoa-™ -‹-‹adlı bir yeməyi əlavə edən restoran bu adı uşağına verən ilk ailəyə 10 min dollar dəyərində hədiyyə çeki verəcəyini bildirib.
Qazanan adamın təyin olunması üçün rəsmi sənədləri tələb edən şirkət, doğum şəhadətnaməsini əldə etdikdən sonra mükafatı -˜quinoa-™ -‹-‹adını alan uşağın ailəsinə təslim edəcək.
Sosial mediada da bənzər bir kampaniya başladan şirkət, platformadakı adlarını "quinoa" -‹-‹olaraq dəyişdirən istifadəçilərə isə 10 dollar (10.5 AZN) hədiyyə çeki verəcəyini açıqlayıb.