Azərbaycanda rəqabət siyasətinin əsas prinsipləri müəyyən edilir.
"Unikal" xəbər verir ki, bu barədə Milli Məclisə yeni daxil olan Rəqabət Məcəlləsində qeyd olunub.
Məcəlləyə əsasən, rəqabət siyasətinin prinsipləri aşağıdakılardır:
- sahibkarlıq fəaliyyəti də daxil olmaqla, iqtisadi fəaliyyətin azad və sağlam rəqabət şəraitində həyata keçirilməsinin təmin olunması;
- rəqabətin təmin olunması, qorunması və inkişaf etdirilməsi;
- iqtisadiyyatın inhisarsızlaşdırılması və rəqabətin stimullaşdırılması;
- rəqabətin məhdudlaşdırılmasına səbəb ola bilən sazişlərə, davranış və hərəkətlərə (hərəkətsizliyə), habelə təbii inhisar fəaliyyətinə dövlət tənzimlənməsinin və nəzarətinin təmin olunması;
- qiymətlərin bazarda tələb və təklifin qarşılıqlı təsiri əsasında formalaşması;
- sərbəst qiymətqoymada müştərilərin mənafeyinin nəzərə alınması və sərbəst seçim hüququnun təmin olunması;
- müştərilərin və təbii inhisar subyektlərinin maraqlarının uzlaşdırılmasının təmin olunması;
- rəqabəti məhdudlaşdıran sazişlərin, təmərküzləşmələrin və hökmran mövqedən və təbii inhisar mövqeyindən sui-istifadənin yolverilməzliyi;
- bütün bazar subyektləri üçün bazara sərbəst giriş, resurslara bərabər əlçatanlıq və bərabər tənzimləmə şərtlərinin müəyyən edilməsi.