Azərbaycanda rəqabət siyasətinin əsas prinsipləri müəyyən edilir.

"Unikal" xəbər verir ki, bu barədə Milli Məclisə yeni daxil olan Rəqabət Məcəlləsində qeyd olunub.

Məcəlləyə əsasən, rəqabət siyasətinin prinsipləri aşağıdakılardır:

- sahibkarlıq fəaliyyəti də daxil olmaqla, iqtisadi fəaliyyətin azad və sağlam rəqabət şəraitində həyata keçirilməsinin təmin olunması;

- rəqabətin təmin olunması, qorunması və inkişaf etdirilməsi;

- iqtisadiyyatın inhisarsızlaşdırılması və rəqabətin stimullaşdırılması;

- rəqabətin məhdudlaşdırılmasına səbəb ola bilən sazişlərə, davranış və hərəkətlərə (hərəkətsizliyə), habelə təbii inhisar fəaliyyətinə dövlət tənzimlənməsinin və nəzarətinin təmin olunması;

- qiymətlərin bazarda tələb və təklifin qarşılıqlı təsiri əsasında formalaşması;

- sərbəst qiymətqoymada müştərilərin mənafeyinin nəzərə alınması və sərbəst seçim hüququnun təmin olunması;

- müştərilərin və təbii inhisar subyektlərinin maraqlarının uzlaşdırılmasının təmin olunması;

- rəqabəti məhdudlaşdıran sazişlərin, təmərküzləşmələrin və hökmran mövqedən və təbii inhisar mövqeyindən sui-istifadənin yolverilməzliyi;

- bütün bazar subyektləri üçün bazara sərbəst giriş, resurslara bərabər əlçatanlıq və bərabər tənzimləmə şərtlərinin müəyyən edilməsi.