Martın 28-i Rusiya aviaşirkətləri üçün 400-dən çox icarəyə götürülmüş təyyarəni təxminən 10 milyard dollara qaytarmaq üçün son tarixdir.

"Unikal" "Reuters"a istinadən xəbər verir ki, IBA konsaltinq şirkətinin məlumatına görə, əksər təyyarələr hələ də daxili Rusiya marşrutları üzrə uçuşlar həyata keçirir, baxmayaraq ki, bu təyyarələrin əksəriyyətinin qeydiyyata alındığı Bermud adaları və İrlandiyada uçuşa yararlılıq sertifikatları dayandırılıb və bu, onların uçuşlardan xaric edilməsi deməkdir.

Beynəlxalq hüquqa görə, ikiqat qeydiyyat qadağandır, lakin qanun icazə verdikdən sonra Rusiya artıq xaricə məxsus təyyarələrin yarıdan çoxunu öz reyestrinə keçirib. Rusiya hökuməti həmçinin Rusiya aviadaşıyıcılarının 78 təyyarəsinin xaricdə həbs edildiyi üçün Rusiyaya qayıtmayacağını bildirib.

Təyyarələr sığortalansa da, analitiklərin fikrincə, potensial zərərin misli görünməmiş xarakteri və miqyası hər hansı ödəniş qərarı qəbul edilməzdən əvvəl kirayə verənlər və sığortaçılar arasında uzun illər davam edəcək məhkəmə çəkişmələri deməkdir.

Təyyarələrin ümumi dəyəri böyük olsa da, Rusiya aviaşirkətləri tərəfindən icarəyə götürülmüş təyyarələr əksər lizinq şirkətlərinin portfelinin 10%-dən azını təşkil edir.

"Bu, lizinq biznesinə zərər verməyəcək. Fikrimcə, bu, Rusiyanın gələcək bazar potensialını dəyişdirir. Qorxuram ki, biz kommersiya mülki aviasiya tarixində ən böyük təyyarə oğurluğunun şahidi olacağıq", -  deyə İrlandiyanın lizinq nəhəngi "AerCap Holdings"də direktoru B. Deyli bildirib.