"FlightRadar24" qəzadan əvvəl radarlarda əks olunmayan uçuşun bir hissəsinin rekonstruksiyasını yayımlayıb.
"Unikal" xəbər verir ki, məlumata görə, təyyarənin niyə Aktau yaxınlığında istiqaməti dəyişdirdiyi hələlik müəyyənləşməyib.
"Qroznı üçün hava hesabatları o vaxt aerodromda görmə məsafəsinin 3600 metr olduğunu, az buludlu olduğunu göstərirdi, lakin bunun faktor olub-olmadığı hələ məlum deyil.
Biz J28243-ün mümkün uçuş yolunun daha dolğun təsvirini tərtib etdik. Etibarlı ADS-B məlumatları iki bölmədə göndərilib, aralarındakı mövqe məlumatlarının uzun müddət kəsilməsi müşahidə olunur. 03:55-dən 04:25-ə kimi biz mövqe yeniləmələri daxil olmaqla etibarlı ADS-B məlumatını aldıq. Saat 04:25-də mövqe məlumatları artıq təyyarə tərəfindən göndərilmədi, lakin 04:25-dən 04:37-dək başlıq məlumatları göndərilməyə davam edildi, bu da bizə həmin müddət üçün təyyarənin mövqeyini (şəkildə sarı xətt) çəkməyə imkan verdi.
04:37 və 05:13 arasında, təyyarə yanlış mövqe məlumatlarını (şəklin ən sol mərkəzindəki yaşıl məlumat) göndərdi.
Saat 05:13-dən etibarən uçuş məlumatların pisləşmiş rejimdə göndərilməsini davam etdirdi - təyyarə GPS müdaxiləsinə məruz qaldıqdan sonra məlumatlara mövqe yeniləmələri daxil edilməyib", - məlumatda deyilir.
Nuranə Abbasova